Guainot

Una volta per la volta al món

Home » Últims dies a Nepal

Últims dies a Nepal

La nostra estada a Nepal ha estat curta pero l’hem aprofitat tant com hem pogut. Evidentment, el més impressionant de tot ha estat veure l’Everest en primer pla però tot i així ens emportem molts altres records.

Després d’uns primers dies a Kathmandú vam dirigir-nos cap a Pokara. Unes 7 hores de bus per carreteres (si es poden dir així) que encara no haviem tingut l’oportunitat de “gaudir” tant autènticament en el que portem viatge.

Pokara és la ciutat més important als peus del Anapurnes. Toooootes les excursions que si dirigeixen surten des d’aquí. La ciutat tampoc té res en especial a part d’un llac en el que si reflexen les muntanyes! preciós! almenys en les fotos per que nosaltres no vam tenir la sort de poder-ho veure degut als núvols perennes durant aquesta época de l’any. Afortunadament, l’úlltim matí vam veure despuntar entre boires un dels cims (de més de 7000 metres). Un tastet de la majestuositat de la serralada. I també té el museu internacional de la muntanya, prou interessant!

Després de Pokara vam tornar a Kathmandú des d’on vam fer una excursió d’un parell de dies. Tot i ser una molt petita mostra del que es pot fer per aquestes terres ens va servir per viure una mica aquest tipus d’experiència. Ens vam mullar, vam tenir vistes d’ocell, altre cop núvols per tot arreu i com no, una mica de pluja.
Va valer la pena, tot i que no vam veure el perfil de l’Everest i que la Karen va patir una petita relliscada de la que se’n recordarà encara un parell de dies. Però vaja, res que uns excursionistes “experimentats” com nosaltres no puguem superar.

El final del trek va ser a Baktapur. Ciutat més “neta” i “ordenada” (entre moltes cometes) que la capital i ens va agrada per veure tot el seu centre històric de temples i comerciants.

I ja som a la India altre cop! és increible la de controls que s’han de pasar als aeroports d’aquests països! de Dehli a Kathmandú vam pasar 10 controls! i avui a Kathmandú ens han revisat les boses ben bé 5 vegades! casi perdem l’aviò! esperem que tot sigui en pro de la seguretat!

Name of author

Name: Guainot

One thought on “Últims dies a Nepal

• Hey you two!
    Sorry for not being in touch for quite a while! We’ve arrived back in Liverpool about three weeks ago now and we’re really having a hard time getting used to ‘normal life’ again. So to keep up the travelling spirit, I’ve been reading – or attempted to read – your blog, and even though my Catalan isn’t great ;-), I think I’ve managed to understand most of it. You guys are sooooo lucky to still be travelling! Please enjoy every second of it! Reading about your trip to Nepal just makes me want to pack my backpack again straight away! It sounds amazing!
    I hope your having a great time in India. For me Varanassi was one of the most memorable places of our journey.
    I’m also glad to hear you enjoyed Battambang! How long have you got left til the end of your trip? Where else are you going? I can’t remember the rest of your itinerary. Anyway: don’t count the days – make the days count!
    All the best to you two, enjoy!!